Startløn (pr. enhed): Priser:
Diagnosticering 350,00
Mobil/Tablet support 500,00
Kviksupport (Op til 15 minutter) 80,00
   
Enhedspriser (pr. enhed):  
Oprettelse af backup 450,00
Gendannelse af backup 450,00
Malware scanning/fjernelse 700,00
Re-installation Windows inkl. drivere 875,00
Nulstilling af PC/mobilenhed inkl. opdatering 700,00
Klargøring af PC 1750,00
Transport og ekspedition 250,00
   
Enhedspriser (pr. GB):  
Genskabelse af tabt data 50,00
Destruktion af data 25,00
   
Enhedspriser (pr. time):  
Fjernsupport 200,00
Onsite (-25% ved kørsel) 525,00
Indlevering 300,00
B2B support 300,00
Konsulentbistand 250,00


Alle priser er inkl. 25% moms og i danske kroner.

  • Diagnosticering og Mobilopsætning er inkl. op til 0,5 time support, og skal regnes som Startløn ved enhver supporthenvendelse.
  • Alle onsite supportydelser afregnes pr. påbegyndt 1.00 time.
  • Alle online supportydelser afregnes pr. påbegyndt 0,25 time for privatbrugere og pr. påbegyndt 0,5 time for virksomheder. (via fjernsupport/telefon/e-mail).
  • 10 stk. e-mail uafhængige supporthenvendelser vil blive afregnet som 1 stk. Kviksupport.
  • Klargøring af PC inkluderer vores aktuelle softwarepakke, liste kan rekvireres på anmodning.
  • Transport og ekspeditionsgebyr dækker transport, administration, telefon- el- og internetforbrug mv.
  • Ved større og længerevarende opgaver, kontakt os for et tilbud.
  • Fjernsupport kan også ydes udenfor normal åbningstid, uden nogen form for merbetaling, dog kun efter forudgående aftale med konsulenten.
  • Ved backup til eksternt medie skal der påregnes ekstra tillæg for evt. indkøb af medier.
  • Support udenfor åbningstid eller uden forudgående aftale afregnes med et tillæg pr. time svarende til prisen for Konsulentbistand.
  • Der gives 7 dages reklamationsret på udført support, gældende fra dato for afhentning af indlevering eller afslutning af online session.

Betaling skal ske via bankoverførsel til (der modtages ikke MobilePay): Arbejdernes Landsbank, Reg: 5326 Konto: 0352118

Der gives 8 dages betalingsfrist for B2B, og 14 dages betalingsfrist for private.

Ved forudgående aftale med supportkonsulenten ydes der op til maksimum 3 måneders afbetaling af udsendte faktura.

Såfremt der opstår tvist om en udført service og kunden ikke frivilligt ønsker, at betale en fremsendt faktura vil sagen efter udsendelse af 2. rykker overgå til retslig inkasso hos Den Civile Domstol.

Vi samarbejder med Danmarks største inkassobureau: Collectia, og benytter dem til at inddrive ubetalte fakturaer når betalingsfristen er overskredet og 3. rykker er afsendt.