Startløn: Priser:
Diagnosticering  350,00
 
Timepriser:  
Fjernsupport  180,00
Værkstedsupport 210,00
Onsitesupport  500,00
Konsulentbistand 210,00
Business to Business 300,00
 
Enhedspriser:  
Oprettelse af backup 450,00
Gendannelse af backup 400,00
Datadestruktion  700,00
Malwarescanning/fjernelse  700,00
Genskabelse af tabt data (pr. GB)   50,00
Re-installation, styresystem 700,00
Opgradering, styresystem 350,00
Klargøring af ny PC 1700,00
Software-fornyelse 175,00
Software-installation 150,00
Hardware-installation 200,00
Nulstilling af PC 700,00
Mobil/Tablet support 500,00
Transport og ekspedition  250,00

Alle priser er inkl. 25% moms og i danske kroner

  • Diagnosticering er inkl. op til 30 min. support.
  • Alle onsite timebaserede supportydelser afregnes pr. påbegyndt 1.00 time. (hos kunden).
  • Alle online timebaserede supportydelser afregnes pr. påbegyndt 0,25 time for privatbrugere og pr. 0,5 time for virksomheder. (via fjernsupport/telefon).
  • Transport og ekspeditionsgebyr dækker transport, administration, telefon- el- og internetforbrug m.v.
  • Ved større og længerevarende opgaver, kontakt os for et tilbud.
  • Fjernsupport kan også ydes udenfor normal åbningstid, uden nogen form for merbetaling, dog kun efter aftale med konsulenten.
  • Ved backup til eksternt medie skal der påregnes ekstra tillæg for evt. indkøb af medier.
Betaling skal ske via bankoverførsel til:

Der gives 8 dages betalingsfrist for B2B, og 14 dages betalingsfrist for private.

Ved forudgående aftale med supportkonsulenten ydes der op til maximum 3 måneders afbetaling af udsendte faktura.

Såfremt der opstår tvist om en udført service og kunden ikke frivilligt ønsker, at betale en fremsendt faktura vil sagen efter udsendelse af 2. rykker overgå til retslig inkasso hos Den Civile Domstol.

Vi samarbejder med Danmarks største inkassobureau: Collectia, og benytter dem til at inddrive ubetalte fakturaer når betalingsfristen er overskredet og 3. rykker er afsendt.