Alle priser er inkl. 25% moms og i danske kroner.
Betalingsvilkår
- Enhver supporthenvendelse med en varighed kortere end 15 minutter faktureres som Kviksupport.
- PC Diagnosticering og Mobil/Tablet/SmartTV support inkluderer op til 30 minutters support og faktureres som minimumsbetaling ved supporthenvendelser, der varer længere end 15 minutter.
- Enhver Onsite supporthenvendelse med en varighed længere end 30 minutter faktureres pr. påbegyndt time.
- Enhver Fjernsupport henvendelse med en varighed længere end 30 minutter faktureres pr. påbegyndt 0,25 time for privatkunder og pr. påbegyndt 0,5 time for erhvervskunder.
- 10 uafhængige e-mailsupport henvendelser faktureres som én Kviksupport-session.
- Alle telefonsupport- og rådgivningshenvendelser, længere end 15 minutter, faktureres som Konsulentbistand. Startløn påregnes ikke ved disse typer opkald.
- Alle erhvervsløsninger, herunder, men ikke begrænset til, serveropsætning, netværksinstallationer, cloud-tjenester, licenshåndtering og virksomhedsspecifik support faktureres som Erhvervssupport.
- Klargøring af PC inkluderer drivere og vores aktuelle softwarepakke (Detaljeret liste kan rekvireres på anmodning).
- Software der ikke er inkluderet i vores aktuelle softwarepakke, faktureres som Konsulentbistand pr. 10 enheder, når det installeres under PC-klargøring.
- Transport og ekspedition dækker transport, administration samt forbrug af telefon, el og internet. Tillægsgebyrer kan forekomme i særlige tilfælde, herunder, men ikke begrænset til, taxakørsel og længere transportafstande.
- Omkostninger til eksterne backupmedier eller softwarelicenser er ikke inkluderet i support- eller servicepriser og faktureres separat baseret på aktuelle markedspriser.
- Support uden for åbningstid ydes kun ved akutte situationer og kun efter forudgående aftale. Taksten faktureres med et tillæg svarende til prisen for Konsulentbistand pr. påbegyndt time.
- Ved større og længerevarende opgaver, kontakt os for et tilbud.
- Der gives 7 kalenderdages reklamationsret på udført support fra fakturadatoen, forudsat at problemet skyldes forhold inden for vores kontrol og ikke eksterne faktorer såsom softwareopdateringer, virusangreb eller brugerrelaterede fejl. Reklamationer modtages udelukkende skriftligt via e-mail for at sikre korrekt behandling.
- Faktura fremsendes elektronisk efter udført support, med detaljeret oversigt over leverede ydelser.
- Faktura betragtes som modtaget, når den er afsendt elektronisk til den af kunden oplyste e-mailadresse.
Betalingsbetingelser
- Raven Computers forbeholder sig retten til at justere priser og vilkår uden varsel.
- Allerede bekræftede opgaver og skriftligt aftalte tilbud påvirkes ikke af ændringer og forbliver bindende til de oprindeligt aftalte priser og betingelser.
- Betaling skal udelukkende ske via bankoverførsel til: Arbejdernes Landsbank, Reg: 5326 Konto: 0352118
- MobilePay modtages ikke, og betalingsbetingelserne kan ikke fraviges uden forudgående skriftlig aftale.
- Erhvervskunder (B2B) har 8 dages betalingsfrist, og privatkunder har 14 dages betalingsfrist.
- Betalingsfrister regnes fra fakturadatoen, medmindre andet er skriftligt aftalt.
- Afbetaling kan kun ske efter forudgående skriftlig aftale, hvor fakturaen opdeles i op til 3 månedlige rater.
Inkasso og Retslig Håndtering
- Hvis der opstår tvist om en udført service, og kunden ikke frivilligt ønsker at betale en fremsendt faktura, overgår sagen efter fremsendelse af 2 rykkere til retslig inkasso ved Den Civile Domstol.
- Inkassoprocessen følger gældende dansk lovgivning og behandles i samarbejde med Collectia, Danmarks største inkassobureau, som håndterer inddrivelse af ubetalte fakturaer efter afsendelse af 3. rykker.
|